donderdag 9 februari 2012

Gastblog!

Alone-black-and-white-converse-dark-girl-favim.com-300041_large

                                                                       Hooihoii allemaal,

                                            Ik ga een vriendin van mij, Lamyae, gastbloggen! :D
 Ze heeft niet tijd om elke dag een artikel te plaatsen dus elke woensdag ga ik een artikel naar
                         haar sturen en zij zet het op haar blog, en ik zet het ook op mijn blog :)

                                                    www.justlivewithstyle.blogspot.com

                                                Woensdag ga ik beginnen, kijken dus!

                                                                       ~ With love,
                                                                            Rebecca

1 opmerking: