maandag 6 februari 2012

Oh shit it's Monday! >:o

                                                                                     Heeheeii,

                          Shit het is weer Maandag! Het weekend gaat echt té snel voorbij, vind je ook niet? :(
                                                           Ik HAAT maandagen echt heel erg!
                                     Maar ik vind het wel weer leuk om me vriendinnen weer te zien :)
                                                          Wat vinden jullie van Maandagen?
                     
                                                            Ik wou jullie even wat laten zien,
                                                                                 Kijk je mee?




Ik heb een tshirt van ; Oh Shit it's monday!
Haha, je ziet hem alleen omgekeerd door mijn webcam :)
Sorry daar voor!

Nog een fijne Maandag!

~ With loves,
Rebecca

2 opmerkingen:

  1. Dat gevoel heb ik ook altijd op maandag! Echt een saaie dag was het :)

    www.birkinsandbargains.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen