woensdag 15 februari 2012

Gastblog #1


Zoals jullie al wisten, of misschien ook niet, ga ik beginnen met een gastblog!
Iedere woensdag ga ik een artikel sturen naar JustLiveWithStyle en zij zet het dan ook op haar blog.
Ik zet het ook op mijn blog :)

Vandaag ga ik dus gewoon eventjes over mezelf vertellen en mijn blog.
Meschien klinkt het raar als ik vertel wat je allemaal op mijn blog kan vinden, want dat weten jullie al, maar mensen die op JustLiveWithStyle gaan kijken die gaan dan naar mijn site :)

Have fun!


Hoe heet je? Hoe oud ben je?
Ik ben Rebecca en ik ben 13 jaar, ik ben 25 November jarig.

Wat zijn je hobby's?
Ik hou van Fotograferen, tekenen, piano spelen, en ik hou me vaak bezig met mijn blog.

Wat zet je allemaal op je blog?
Ik post dingen over Fashion, lifestyl, beauty, eigenlijk van alles, hihi.

Wat is jouw afkomst?
Mijn moeder komt uit Engeland en mijn opa en oma van mijn vaders kant, komen uit Indonesië.
Dus ik ben half Engels en Half Indonesisch ;)

Waar heb je een hekel aan?
Aan mensen die stoer doen, die denken dat ze alles zijn. Ik heb niet een hekel wie ze zijn maar hoe ze doen. Ik heb een hekel aan spruitjes, haha. 

Welk beroemde jongen vind je stiekem wel leuk?
Zayn Malik! Ik en mijn vriendin houden suupperr veel van hem!

Van wat krijg je inspiratie voor je blog?
Ik kijk meestel naar de site WeHeartIt en daar krijg ik inspiratie van :)

Wat wil je  later worden?
Oh, dat weet ik echt niet! Ik wou eerst misschien architect worden, of fotograaf. 
Maar ik twijfel nog steeds...


x With love,

3 opmerkingen: