donderdag 16 februari 2012

Golvend haar, hoe hou je het mooi?


Ik heb van nature golvend haar. Ik heb soms echt hele erge klitten, dat is zo irritant!
En als ik mijn haar ga wassen en het is droog pluist mijn haar helemaal.

Ik heb zelf een manier gevonden hoe je golvend haar mooi in vorm kan bregen nadat je je haar hebt gewassen. Ik heb ook wel een beetje op een site gekeken, maar voor de rest ging ik het zelf uittesten.
Het werkt nog best goed ook!

Benieuwd? Let's have a look!



Volume mousse - Volume booster - Hairspray - Krulcontrol crème

Wat heb je nodig?
♥ Borstel
 ♥  2 elastiekjes
 ♥ De producten die hierboven staan (hoeft niet precies hetzelfde merk)

Je haren moeten wel netgewassen zijn en dus nat zijn als je dit doet!

1. Als eerst als je haren nog nat zijn spuit je er Volume mousse in.
Borstel je haren dan ook goed.

2. Ga met je handdoek over je haren en knijp haar zodat je haren snel droog worden. (Niet helemaal droog!)

3. Als je haren nog een beetje nat zijn spuit er dan wat Volume booster in, en kam met je vingers door je haren.

4. Spuit Hairspray in je haar en borstel je haren nog eens goed. 

5. Doe dan twee binnengedraaide knotjes in je haar , ook als je gaat slapen. De volgende ochtend moet je ze pas uit doen!

6. In de ochtend doe je dan nog een beetje Krul control crème in je haar, en klaar!

Ik heb het zelf gister ook gebruikt!




Dat was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
En als jullie het gaan uitproberen, veel suc6! :D

~ With love,
Rebecca
-xxx-

5 opmerkingen:

  1. erg leuk artikel, je haar ziet er echt prachtig uit! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergoede tips ! Ik heb zelf niet veel krullen maar wel veel slag. Het is inderdaad altijd zo pluizig dus ik stijl het.. nu ik deze tips heb gelezen ga ik er zeker wat aan doen !

    Liefs !

    ohja, leuk dat je me volgt !
    Natuurlijk volg ik terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw je haar ziet er goed uit :D

    BeantwoordenVerwijderen