woensdag 22 februari 2012

Gastblog #2


Leuk dat je weer kijkt! (:
Vandaag weer de 2de gastblog!
Net als vorige keer en de andere keren die gaan komen staan ze op Lamyae's blog!

Vandaag ben ik met een vriendin Esmée naar de bieb geweest, om wat leuke beautyboeken en Fashionboeken te halen, en ik heb er 2 gescoord! :D

Have a look?


 

Dit is de eerste boek.
Naam : Hair, toptips voor je haar
Schrijver : Leanne Warrick

Er staan handige haarfeitjes in, ze laten je superleuke kapsels zien, haaraccessoires en van alles en nog wat! Deze schrijfster schrijft ook nog allemaal andere Beautyboeken, die laat ik ook eventjes zien :)




En dan nu de 2de boek..


Titel ; Beauty Gids voor hippe meiden.
Schrijver : Nikki Goldstein

In dit boek geven ze je zelfvertrouwen, tips over vanalles over beauty, make-up weetjes, fitness van de huis, een verzorgd lichaam van alles. 
Hij is echt zeker om aan te raden :)

Volgende keer als ik iets ga posten ga ik tips en DIY over één van de boeken vertellen, 
kijken dus!




                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten