vrijdag 24 februari 2012

VAKANTIE!! ♥

                    105108093_4369308_112477142_large

              Yes eindelijk, vakantie!! Daar heb ik zolang naar verlangd, en eindelijk is het zover :)
Jamer genoeg maar een weekje, maar beter dan niks. Gaan jullie nog ergens naartoe deze vakantie?
Ik zelf niet, maar ik ga wel met vriendinnen logeren en leuke dingen doen :D

Zoals vanavond, ik ga met twee hele goeie vriendinnen logeren, Lina & Lisa ♥.
Het leek me leuk om even te vertellen wat we gaan doen vanavond.

Enjoy! (:



♥ Horrorfilm kijken. Daar hou ik echt van! :)

Suicide%25203_large

♥ Nagelslakken

Tumblr_lzvlplfv6i1ql3yz3o1_500_large

♥ Praten

Tumblr_lzo9jej8kz1rp7yfao1_400_large

♥ Lol maken ;D

Tumblr_ltnextlpoy1qgg8a9o1_500_large


En nog iets heeeel belangrijks,

NIET SLAPEN!


Tumblr_lzc6fpq5z81r71gzto1_500_large

Natuurlijk nog meer dingen, maar niet echt heel interessant, haha.

Q. Wat doe jij als je gaat logeren?
Q. Wat ga je in de vakantie doen?


8 opmerkingen:

  1. Super leuk blog !
    Wij volgen je, zou je terug willen volgen ?

    X

    statementsoffashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Was het gezellig? ;)

    Liefs,
    Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! :) altijd gezellig met je vriendinnen logeren ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meh mijn vakantie is voorbij, maar precies wat Laura zegt hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet er van :) en wat een super leuke nail art, die ga ik namaken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke foto's! Handige inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben een leuke H&M win-actie op onze blog, wil je er eens naar kijken? http://saveoursunday.blogspot.com/2012/02/h-giveaway.html :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. klinkt erg leuk! veel plezier nog in je vakantie, ik heb helaas al terug school deze week :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen